SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem

Carrefour Polska, główny sponsor wyścigu Tour de Pologne, przygotował platformę komunikacyjną  promującą wydarzenie. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS.

Platforma komunikacyjna 74. Wyścigu Tour de Pologne zawiera opisy tras, konkursy, aktualności i atrakcje dla kibiców wydarzenia. Ponadto będą mieli oni możliwość śledzenia zawodników podczas wyścigu.

W ramach kampanii przygotowano również spot reklamowy w technologii 360. Jego bohaterem jest twarz marki – Napoleon, grany przez Jacka Braciaka. Reklama zachęca do podjęcia aktywności fizycznej, szczególnie jazdy na rowerze. Film będzie emitowany między innymi na Facebooku Carrefour Polska, dedykowanej stronie internetowej oraz w serwisie YouTube.

Spot został zrealizowany we współpracy z Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym Dobro oraz Mimo.ooo.

Agencja Saatchi&Saatchi IS też odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl