WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Puchar Konfederacji, Tour de Pologne, MŚ w lekkiej atletyce oraz Eurobasket na żywo w TVP

Gorący temat

Andrzej Duda i Beata Szydło z orędziami: w TVP najpierw premier, w TVN24 i Polsat News - prezydent

4

Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem

2017-07-17 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Carrefour Polska, główny sponsor wyścigu Tour de Pologne, przygotował platformę komunikacyjną  promującą wydarzenie. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS.

Carrefour Polska promuje się jako sponsor Tour de Pologne i zachęca do jazdy rowerem

Platforma komunikacyjna 74. Wyścigu Tour de Pologne zawiera opisy tras, konkursy, aktualności i atrakcje dla kibiców wydarzenia. Ponadto będą mieli oni możliwość śledzenia zawodników podczas wyścigu.

W ramach kampanii przygotowano również spot reklamowy w technologii 360. Jego bohaterem jest twarz marki – Napoleon, grany przez Jacka Braciaka. Reklama zachęca do podjęcia aktywności fizycznej, szczególnie jazdy na rowerze. Film będzie emitowany między innymi na Facebooku Carrefour Polska, dedykowanej stronie internetowej oraz w serwisie YouTube.

Spot został zrealizowany we współpracy z Saatchi&Saatchi IS, domem produkcyjnym Dobro oraz Mimo.ooo.

Agencja Saatchi&Saatchi IS też odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii w social mediach.

Autor: jd

Wiecej informacji: Carrefour Polska, Tour de Pologne

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej