SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Chip” nie zniknie z rynku, byli pracownicy przejęli prawa do marki. Naczelnym Konstanty Młynarczyk

Część dziennikarzy zamkniętego miesięcznika „Chip” założyła spółkę L-Space i zawarła umowę licencyjną z CHIP Holding na wydanie serwisu Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Redaktorem naczelnym został Konstanty Młynarczyk, w redakcji jest m.in. Damian Kwiek.

W styczniu wydawnictwo Burda Media ogłosiło, że ze względów ekonomicznych zamyka magazyn „Chip”. Portal Chip.pl miał być wydawany pod auspicjami Burdy do końca lipca.

Dziennikarze jednak nie złożyli broni: założyli spółkę L-Space i zakupili od właściciela prawa do wydawania „Chipa”. - Zawarliśmy umowę licencyjną z CHIP Holding na wydanie Chip.pl. Redakcja rozwinie merytoryczną współpracę z chip.de, korzystając z nowych i archiwalnych artykułów. Do lipca będziemy pracowali nad nową odsłoną serwisu, potem zaprezentujemy coś zupełnie zmienionego i nowoczesnego - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Konstanty Młynarczyk, redaktor naczelny poprzedniej i obecnej wersji magazynu.

Na razie magazyn „Chip” wydawany będzie wyłącznie w wersji internetowej. - Nie wykluczam, że z czasem pojawimy się także w kioskach. Bardzo bym tego chciał - mówi Młynarczyk.

Młynarczyk jest jedną z ośmiu osób, które tworzą wersję „Chipa” online. Oprócz niego w redakcji znalazł się jeszcze zwolniony z Trójki Damian Kwiek (będzie zajmował się działem informacyjnym). - Korzystając z 20 lat doświadczeń w redakcjach newsowych, da nam wsparcie warsztatowe i organizacyjne - zapowiada Młynarczyk.

Oprawą artystyczną serwisu pokieruje Piotr Sokołowski, długoletni twórca okładek magazynu. Sekretarzem redakcji pozostaje Monika Żuber-Mamakis (od 11 lat w pracująca w redakcji). Oprócz nich w redakcji pracują: Sylwia Zimowska (znana jako Dama Gier), Jacek Tomczyk (wcześniej w Blizzone.pl), Jacek Miśkiewicz i zagadkowy członek zespołu - Wintermute (specjalista od sprzętu i najnowszych rozwiązań).

Odnowiony „Chip” ma się wyróżniać eksperckimi artykułami i oryginalnymi ilustracjami. Duży nacisk będzie się też kładło na aktualne informacje z cyber-świata. - Merytoryczna jakość będzie DNA nowego „Chipa” - zapowiada Młynarczyk.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. serwis Chip.pl zanotował 627,6 tys. realnych użytkowników i 1,64 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: „Chip” nie zniknie z rynku, byli pracownicy przejęli prawa do marki. Naczelnym Konstanty Młynarczyk

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ludweek
Rozumiem chwilową euforię, ale proszę Was o uwagę. Co się nagle zmieniło? Przecież ten dowódca juz Was prowadził, zna wszystkie dane. Teraz będzie cud i wszystko nagle się uda? Dobrymi chęciami to wiecie, co jest wybrukowane. Zlećcie analizę na zewnątrz, przekonacie się, że witryna w obecnej postaci utrzyma serwer, łącze i dwie osoby pracujące zdalnie. Musicie zupełnie zmienić podejście. To właśnie papier jest jedynym medium, które może Was nakarmić. Bez garba w postaci wielkiego wydawnictwa. Stronkę z testami to każdy może sobie w domu założyć. Mimo wszystko powodzenia i trzymam kciuki.
0 0
odpowiedź
User
edduvfvs
Buhahahah "EKSPERCKIE ARTYKUŁY" w Chipie, a to dobry żarcik. Te germańskie popłuczyny od dawna NIKT nie czytał ich serwis WWW był dnem i dnem pozostanie. Nie mają szans na tym rynku! Z kim chcą konkurować? z jednej strony PCLab, purePC, benchmark, a z drugiej bardziej lajtowo-brukowe Antyweb i Spidersweb.

NIE MAJĄ SZANS
0 0
odpowiedź
User
wniebowzięty informatyk
Super! Znowu będą testy kosiarek, odkurzaczy, golarek! Jupi! Jupi! Jupi!
0 0
odpowiedź