Chris Worsley dołącza do Wavemaker jako global performance lead

Z początkiem stycznia 2024 roku do zespołu agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP) dołączy Chris Worlsey jako global performance lead. Ostatnio pracował w agencji iProspect należącej do Dentsu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Chris Worsley dołączy do zespołu Wavemaker z początkiem stycznia 2024 roku. Będzie pracował w biurze w Londynie i będzie podlegał Annie Hickey, dyrektorowi ds. globalnego doradztwa w Wavemaker i prezesowi ds. klientów globalnych, oraz Sargi Mannowi, liderowi globalnych praktyk Group M Nexus.

Do Wavemaker przechodzi z agencji iProspect (Dentsu), gdzie był dyrektorem zarządzającym grupy w Wielkiej Brytanii, kierując obsługą jej globalnych klientów. Odegrał kluczową rolę w pozyskaniu do obsługi takich marek, jak The Economist i Carlsberg.

Worsley spędził prawie osiem lat w iProspect. Wcześniej był dyrektorem ds. biznesu cyfrowego w J. Walter Thompson (obecnie VML), pracował także w AnalogFolk i Havas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"