„Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)

Ruszyła kampania Fundacji Viva! przeciwko znęcaniu się nad kurami przemysłowo hodowanymi dla jajek. Akcję, w której występuje Michał Piróg, przygotowały firmy IQ Marketing i World Video.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Fundacji Viva! pod hasłem „Czujesz dumę!” Michał Piróg odwołuje się do dumy narodowej i tolerancji Polaków, żeby pokazać, jakie cierpienia znoszą kury z chowu przemysłowego oraz jakie jest pochodzenie większości jajek, które kupujemy. Akcja informuje, że nasz kraj jako jedyny członek Unii Europejskiej przesuwa termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją kury nioski.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów konsumenckich i nie kupowali jajek z symbolem „3” na opakowaniach.

grafika

W ramach kampanii spot z Pirógiem został już umieszczony w internecie, a będzie też emitowany w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Ponadto akcja obejmie prasę oraz media społecznościowe. Koncepcję i kreację kampanii przygotował zespół Big Idea, działu ATL agencji IQ Marketing, spot wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny World Video.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"