SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa

Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się niecodzienny wizerunek "Damy z gronostajem" bez naszyjnika. Okazuje się, że to akcja marketingowa Netfliksa, promująca serial "Lupin". Jego druga część właśnie debiutuje na platformie.

Muzeum Narodowe w Krakowie umieściło obraz "Dama z gronostajem" na swojej  ścianie, z tym że bez naszyjnika . O "kradzieży" instytucja poinformowała w czwartek na Twitterze. We wpisie zapytano, kto "połasił" się na naszyjnik?

Odpowiedzi udzielił  Netflix, oznaczając Omara Sy, który graj główną rolę w serialu „Lupin". W odpowiedzi aktor pokazał swoje zdjęcie z naszyjnikiem sprzed Muzeum, gdzie znajduje się słynne dzieło. "Lupin nie jest złodziejem. Jest pani wielbicielem, Madame" - napisał aktor.

Cała akcja jest elementem promocji  nowej części serialu „Lupin", pokazującego losy słynnego dżentelmena-włamywacza. Premiera 11 czerwca na Netflix.

"Lupin" od 11 czerwca w serwisie Netflix

„Lupin” opowiada o zainspirowanym przygodami Arsène'a Lupina złodzieju-gentlemanie. Nazywa się Assane Diop i obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu. Ten zmarł, kiedy został oskarżony o zbrodnię, której nie dokonał.

W głównych rolach w serialu występują: Omar Sy, Ludivine Sagnier, Clotilde Hesme i Vincent Londez. Producentami „Lupin” są Isabelle Degeorges, Nathan Franck i Martin Jaubert. Reżyserami są Louis Leterrier i Marcela Said, a scenarzystami - George Kay, François Uzan i Eliane Montane.

Netflix z ponad 200 mln subskrybentów

Netflix jest obecnie najpopularniejszym serwisem streamingowym na świecie. Na koniec marca miał 207,64 mln płacących użytkowników, wobec 182,86 mln rok wcześniej i 203,66 mln na koniec grudnia ub.r. W zeszłym kwartale liczba subskrybentów zwiększyła się o 3,98 mln, dużo mniej od prognozowanego przez firmę wzrostu o 6 mln.

W tym roku platforma na własne treści zamierza wydać 17 mld dolarów. W pierwszym kwartale jej największymi hitami były „Przeznaczenie: Saga Winx”, „Lupin” i „Ginny & Georgia”, a polski film „Miłość do kwadratu” miał 31 mln widzów.

Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Netflix miał w Polsce 5,93 mln użytkowników.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

Dołącz do dyskusji: "Dama z gronostajem" bez naszyjnika. To akcja promocyjna serialu "Lupin" Netfliksa

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TYRZYK
Te reklamy na Muzeum są nielegalne. Wyobrażacie sobie taka reklamę w ścisłym centrum Rzymu?
odpowiedź
User
Luka
Jasne,że takie akcje reklamowe są też w centrum Rzymu.
odpowiedź
User
Środa
To, że główną rolę gra mężczyzna (co z tego, że czarnoskóry), a nie Murzynka jest dyskryminacją kobiet.
odpowiedź