Disco polo hitem kanału Viva Polska

Magazyn “Disco ponad wszystko”, w którym Viva Polska prezentuje muzykę disco polo, podniósł oglądalność stacji dwa razy i z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Program nadawany jest w niedziele o 11.00, czyli w tradycyjnym paśmie dla produkcji tego typu, w którym np. swój już kultowy magazyn “Disco Relax” nadawał Polsat. Dotychczas Viva nadała trzy odcinki “Disco ponad wszystko”, które obejrzało średnio 138 tys. widzów, co dało jej 1,39 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.  

Widownia magazynu rośnie z odcinek na odcinek. Pierwsze wydanie “Disco ponad wszystko” zgromadziło bowiem 95 tys. oglądających, a trzecie już 171 tys. Warto też dodać, że w czasie emisji programu konkurencyjne 4fun.tv śledzi przeciętnie 31 tys. widzów, zaś siostrzane MTV Polska - 23 tys osób.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji magazynu muzyczny kanał notował gorsze wyniki. Rok temu między godz. 11.00 a 12.00 Vivę wybierało bowiem średnio 65 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 0,69 proc. i 1,15 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Disco ponad wszystko” przyciąga przed ekrany głównie mężczyzn, widzów między 10. a 29. rokiem życia oraz tych tuż po czterdziestce i tuż po pięćdziesiątce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym. 

W programie “Disco ponad wszystko” prezentowane są teledyski z gatunku disco polo, a także wywiady z artystami czy relacje z imprez. Magazyn prowadzi Daro Rusin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu