Disney inwestuje miliard dolarów w BAMTech, uruchomi sportowy serwis streamingowy

Koncern Walt Disney Company zainwestuje kwotę jednego miliarda dolarów w firmę BAMTech zajmującą się technologiami streamingu internetowego i obsługą tego typu serwisów. W przyszłości BAMTech ma stworzyć wraz z należącą do Disneya telewizją ESPN nowy serwis streamingowy tylko z treścami sportowymi.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z umową w zamian za inwestycję w wysokości  miliarda dolarów Walt Disney Company obejmie 33 proc. udziałów w BAMTech, a firma zostanie wydzielona ze struktur MLB Advanced Media (MLBAM), która należy do amerykańskiej ligi bejsbolowej Major League Baseball (MLB).

Transakcja ma zostać zrealizowana w dwóch transzach, z których jedna zostanie przeprowadzona teraz, druga zaś w styczniu 2017 r. Inwestycja ma pomóc w dalszym rozwoju BAMTech, koncern ma też konkretne plany związane z nowym partnerem.

Według zapowiedzi BAMTech wspólnie z należącą do Walt Disney Company sportową stacją telewizyjną ESPN rozpoczną prace nad uruchomieniem nowego, wydzielonego ze struktur ESPN serwisu streamingowego, w którym będą oferowane wyłącznie transmisje, relacje i programy o tematyce sportowej.

W komunikacie zaznaczono, że w nowym serwisie nie będą obecne treści nadawane na antenie ESPN, platforma będzie oferowała jedynie własne produkcje. Na razie jednak nie ujawniono żadnych innych szczegółów na temat serwisu, nie podano też nawet przybliżonej daty jego uruchomienia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"