WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Rafał Wolski prowadzącym „Nie da się ukryć” w TVP Info

Gorący temat

Polska Press Grupa zamyka Wiadomości24.pl. „Użytkownicy przenieśli się do social media”

2

TVP Info liderem stacji informacyjnych podczas wizyty Donalda Trumpa, rekord TVN24 i Polsat News

2017-07-10 A A A KOMENTARZE: 25 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wśród wszystkich widzów najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce podczas wizyty Donalda Trumpa był Polsat. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się kanały newsowe TVP Info i TVN24, które miały lepsze wyniki niż m.in. TVP2, a 10. miejsce zajął Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVP Info liderem stacji informacyjnych podczas wizyty Donalda Trumpa, rekord TVN24 i Polsat News

Polsat w okresie od 5 do 6 lipca 2017 roku miał średnio 10,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,32 proc. Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji wyniósł 9 proc.

Na czwartym miejscu uplasowało się TVP Info, którego średni udział 5 i 6 lipca wyniósł 7,26 proc. Podczas pierwszego dnia wizyty Donalda Trumpa było to 6,35 proc., a drugiego - aż 8,20 proc. (w oba te dni stacja ta była czwartą najchętniej oglądaną w Polsce).

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 6,29 proc., zajął TVN24. 5 lipca stacja ta miała 5,36 proc. udziału, a dzień później - 7,24 proc. (pierwszego dnia stacja ta była szósta w rynku, a drugiego - piąta).

Gorzej od głównych stacji newsowych TVP i TVN wypadła Dwójka, która w dniach 5-6 lipca br. miała średnio 5,68 proc. udziału.

Na wysokim - dziesiątym - miejscu uplasował się Polsat News. Jego średni wynik wyniósł 1,99 proc. (1,85 proc. 5 lipca i 2,13 proc. - 6 lipca).

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, TVP Info, TVN24 i Polsat News w dniu 6 lipca br. zanotowały jedne z najwyższych dobowych udziałów w historii nadawania. Wszystkie te stacje obszernie relacjonowały wizytę Donalda Trumpa w naszym kraju.

Dla porównania, średni dobowy udział TVP Info w pierwszym półroczu br. wyniósł 3,52 proc., TVN24 - 4,29 proc., a Polsatu News - 1,14 proc.

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 stacje newsowe TVP, TVN i Polsatu 5 i 6 lipca br. zanotowały zdecydowanie wyższe wyniki od średnich danych długookresowych.

Spośród tych trzech stacji najlepiej wypadł tutaj TVN24, którego udział wyniósł 4,17 proc. TVP Info miało w tym ujęciu 3,10 proc., a Polsat News - 1,12 proc.

Z kolei w zeszłym półroczu wynik TVN24 wynosił 2,41 proc. udziału, TVP Info - 1,22 proc., a Polsatu News - 0,74 proc.

Spośród topowych audycji w analizowanych stacjach newsowych na antenie TVP Info najwięcej widzów zgromadziła relacja na żywo z wizyty Donalda Trumpa na placu Krasińskich. Śledziło ją średnio 1,16 mln widzów, co dało tej stacji 19,03 proc. udziału w rynku w 4+ i 9,07 proc. w 16-49.

W TVN24 największym hitem były „Fakty po Faktach” z 6 lipca br. (775 tys. widzów; odpowiednio 7,36 i 4,18 proc. udziału), a w Polsat News - relacja na żywo z lądowania Air Force One w Warszawie (448 tys. widzów; odpowiednio 3,91 i 2,17 proc. udziału).

Sumaryczne wpływy reklamowe TVN24 5 i 6 lipca br. wyniosły 1,05 mln zł, Polsatu News - 237 tys. zł, a publicznego TVP Info pokazującego mniej reklam - 86 tys. zł.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: TVN24, Polsat News, TVP Info, Donald Trump, Trump w Polsce, wizyta Trumpa, kanał informacyjny

Komentarze (25) Dodaj komentarz

  1. Z ogromną przykrością czytam o wynikach oglądalności mojej najukochańszej stacji TVP Info. Każdy inteligentny czytelnik tego forum wie, że oglądalność jest jedynym wskaźnikiem popularności tylko dla głupich lewaków. Prawdziwi Polacy to konserwatyści, którzy pielęgnują cztery wartości. Te słynne cztery wartości, które odróżniają prawdziwych Polaków - niezłomnych, nieugiętych, zawsze uczciwych od ciapatych lewaków, którzy nic nigdy dobrego nie wymyślili.
    Z najwyższym niepokojem stwierdzam, że mój ukochany prezes Pan Jacek Kurski chyba został zmanipulowany przez lewaków bo zaczyna gonić się z oglądalnością z lewackimi stacjami. Może mają na niego jakieś haki albo go szantażują bo niemożliwe jest by ten konserwatywny działacz nagle zaczął dbać o oglądalność.
    Powtarzam: im niższa oglądalność- tym bardziej elitarna treść dostępna tylko dla prawdziwych Polaków, którzy kultywują cztery konserwatywne wartości.
    Tak bardzo zmartwiłem się tą oglądalnością, że zadzwoniłem do Krychy z Wałbrzycha. Ona jest dobrze znaną w okolicznych diecezjach konserwatywną działaczką. Postanowiliśmy, że wspólnie na zebraniu partyjnym zwrócimy uwagę naszemu Ukochanemu Prezesowi co polska, obiektywna, niezłomna TVP robi. Nie może być tak, że oglądalność rośnie. Nie po to prawdziwi Polacy przelali krew pod Smoleńskiem by teraz oglądalność rosła. Nie po to pod Cedynią Mieszko manewr oskrzydlający wykonał by lewakom coś rosło. Nie po to Jagiełło odbierał miecze by wzrosła oglądalność. Nie po to też maki na czerwono kwitną pod Monte Cassino.
    Dość dyktatu lewactwa.

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia