SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wspólna akcja największych stacji radiowych w Polsce

11 kwietnia, z okazji Dnia Radia, wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.

 

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane są działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich, jak i klientów domów mediowych.

Codziennie 18,6 milionów słuchaczy włącza radioodbiorniki i słucha swoich ulubionych audycji przez przeszło 4 godziny dziennie [źródło: Kantar, Radio Track, fala: X-XII 2023].

Czytaj także: Polskie Radio w likwidacji

Największe polskie stacje radiowe razem na Dzień Radia

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencji ze strony mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli społecznej oraz skuteczności radia jako medium reklamowego.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych, tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych.

Czytaj także: Była dyrektorka PR2 pozostaje w publicznym radiu

11 kwietnia upamiętnia datę uchwalenia przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich pierwszego dokumentu pt. „Opinia zarządu SRP w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej” w 1923 roku. Dwa lata później, 1 lutego rozpoczęła nadawanie oficjalna stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie, natomiast pierwsza na świecie stacja radiofoniczna została uruchomiona 2 listopada 1920 roku w Pittsburghu w Stanach Zjednoczonych. 

Dołącz do dyskusji: Wspólna akcja największych stacji radiowych w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radioman
Radio w Polsce rok do roku drastycznie traci słuchaczy i żadne propagandowe akcje zaklinające rzeczywistość tu nie pomogą.
4 10
odpowiedź
User
Michał
Polska radiofonia zakończyło swój żywot w połowie 2000 lat ... :(
2 5
odpowiedź
User
Patryk
Polska radiofonia zakończyło swój żywot w połowie 2000 lat ... :(
Mam 32 lata i chętnie słucham. Nie jest aż tak źle, choć wiadomo, wszystko zależy od gustu.
8 1
odpowiedź