„Dziewczyny ze Lwowa” wrócą za rok. TVP1 zamawia trzeci sezon

Jesienią przyszłego roku do ramówki TVP1 trafi trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa”. Stacja jest zadowolona z oglądalności i zdecydowała o kontynuacji serialu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Dziewczyny ze Lwowa” wrócą za rok. TVP1 zamawia trzeci sezon
Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia. Producentem serialu jest Studio A, należące do ATM Grupy.

Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” emitowany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.15 - od 3 września do 3 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że jego średnia oglądalność wyniosła 2,91 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.

Dla porównania, pokazywaną jesienią 2015 roku w tym paśmie pierwszą serię „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 800 tys. widzów więcej. Serial śledziło wówczas średnio 3,71 mln osób, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49.

Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, TVP1 jest jednak zadowolona z oglądalności serialu i zamówiła trzeci sezon tej produkcji. Oznacza to, że „Dziewczyny ze Lwowa” wrócą jesienią 2018 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"