Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Anti Agening Make up Sceniczny to pielęgnacyjno-ochronny podkład skierowany do osób występujących publicznie oraz kobiet. Produkt jest właśnie wprowadzany do sprzedaży przez firmę Soraya. Podkład można kupić w czterech odcieniach.

Jeszcze w marcu rozpocznie się kampania reklamowa Anti Agening Make up Sceniczny. Jej twarzą jest Edyta Górniak, która niedawno podpisała z Sorayą roczny kontrakt reklamowy (więcej na ten temat).

grafika

Akcja będzie prowadzona do końca kwietnia w telewizji i prasie. Produkcją wykorzystywanego w niej spotu zajęła się agencja Tandem Tarento, wyreżyserował go Konrad Aksinowicz, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]