Eryk Mistewicz: Beata Mońka ma najtrudniejszą misję na polskim rynku medialnym

- Jeśli Beata Mońka nie poradzi sobie z materią Gremi i „Rzeczpospolitej”, nie widzę innego menedżera mediów, który zdoła podołać tej misji - pisze Eryk Mistewicz, medioznawcza i szef kwartalnika „Nowe Media”.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Zatrudnienie Beaty Mońki jako nowego prezesa spółki Gremi Business Communication, która przejęła wydawanie „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” to dziś bezwzględnie najtrudniejsza misja na polskim rynku medialnym. Podobna do tej, jakiej przed laty podjął się Marek Sowa obejmując prezesurę Agory dla ratowania i rozwijania „Gazety Wyborczej”, także w nowych mediach.

Tak jednak, jak ojcowie-założyciele Agory stawili opór pomysłom Marka Sowy, niesłychanie sprawnego przecież menedżera, podobnie sukces lub porażka Beaty Mońki w dużym stopniu zależeć będzie od nastawienia właściciela Gremi dla proponowanych zmian.

Jeśli Beata Mońka - z dużym doświadczeniem, wiedzą, intuicją, relacjami - nie poradzi sobie z materią Gremi i „Rzeczpospolitej”, nie widzę innego menedżera mediów, który byłby w stanie tej misji podołać.

Eryk Mistewicz, medioznawca oraz redaktor naczelny kwartalnika „Nowe Media”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych