Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji na opracowanie strategii i realizację kampanii społecznej propagującej korzystanie z internetu w życiu codziennym. Pokonała w nim trzech konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Resort administracji i cyfryzacji przetarg na tę kampanię ogłosił pod koniec ub.r. i dopiero teraz go rozstrzygnął. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej oferty złożyły agencja Partner of Promotion oraz dwa konsorcja: Ecorys Polska z Trzy Drugie Aleksandra Michalak i Effective Media z Effective Media Solutions.

Wartość umowy zawartej z Fabryką Komunikacji Społecznej wynosi 1,99 mln zł.

Zaplanowane przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji działania mają promować korzystanie z internetu (zwłaszcza szerokopasmowego) w życiu codziennym, w szczególności przez osoby wykluczone cyfrowo. Ma przedstawiać internet jako narzędzie, z którego łatwo i warto jest korzystać,  ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Jej odbiorcy powinni postrzegać internet jako naturalny i niezbędny element codziennego życia, z którego każdy może korzystać.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/23-mln-internautow-w-polsce-29-proc-z-dostepem-mobilnym-najczesciej-korzystaja-z-maili-i-e-zakupow ##

Kampania ma mieć zasięg ogólnopolski. Terminu jej startu nie ujawniono.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię