Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów

Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow”, czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć.

km
km
Udostępnij artykuł:
Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów

Reklamy wideo w formie pokazów slajdów tworzonych z serii zdjęć zostały wprowadzone przez Facebook w październiku ub.r. Teraz społecznościowy portal uzupełnił ten format o nowe funkcje.

Reklamodawcy otrzymali możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki. Mogą także tworzyć reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.

grafika

„Slideshow” został także w pełni zintegrowany z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.

grafika

Ponadto dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą zamienić wideo na pokaz slajdów. Po wgraniu filmu narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać skierowana do osób korzystających z łączności 2G.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?