Creative Hub zacznie działać na Facebooku prawdopodobnie dzisiaj, we wtorek. Start platformy zostanie ogłoszony podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions 2016, który od soboty trwa we Francji.
Nowy interfejs umożliwi przeglądanie i testowanie szerokiego zakresu nowych formatów reklamowych dedykowanych reklamom na urządzenia mobilne, do zastosowania zarówno na Facebooku jak i na Instagramie. Creative Hub ma zawierać też dostęp do najlepszych case study reklamowych oraz porady dotyczące efektywnego projektowania reklam na urządzenia mobilne. Umożliwi też tworzenie i testowanie reklam na telefony komórkowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-dopuszcza-wiecej-tekstu-w-reklamach-dobry-ruch-dla-precyzyjnej-komunikacji ##
Mark D’Arcy, chief creative officer Facebooka, powiedział, że Creative Hub ma być manifestem wobec ogromnego wzrostu popularności internetu mobilnego. Podkreślił, że to właśnie kreatywność pozwala dotrzeć z przekazem do coraz większej liczby osób korzystających z telefonów komórkowych.












