W piątek informacje o wprowadzeniu "Harper's Bazaar" na polski rynek przez Visterę przekazano pracownikom firmy. Na razie nie są znane szczegóły planu wydawniczego pisma czy składu redakcji.
Po raz pierwszy polska edycja "Harper's Bazaar", jednego z najbardziej luksusowych magazynów o modzie na świecie, trafiła na nasz rynek w 2013 roku. Licencję na wydawanie tytułu kupił od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. kupił wtedy Marquard Media Polska .
Redaktor naczelną magazynu była Joanna Góra, za reklamy odpowiadały Julita Ziółkowska i Alicja Skrzypczak.
"Harper's Bazaar" był wydawany w Polsce do lipca 2019 roku – wtedy to Marquard Media Polska, wycofał się z rynku prasy, co spowodowało zamknięcie także innych tytułów, takich jak "Cosmopolitan", "Esquire", "CKM", "Joy" i "Playboy".

Magazyn "Harper`s Bazaar" powstał w Stanach Zjednoczonych, gdzie ukazuje się od 1867 roku. Pismo ukazuje się m.in. w Australii, Chinach, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Czechach. Tytuł publikuje wywiady ze znanymi osobami, sesje zdjęciowe najlepszych stylistów i fotografów. Informuje o najnowszych kosmetykach, trendach w pielęgnacji, ale nie brakuje w nim też informacji ze świata kultury, podróży czy sztuki.
W Polsce Visteria wydaje "Vogue"
Visteria to założone w 2017 roku przez Katarzynę Jordan butikowe wydawnictwo, które na mocy umowy licencyjnej z amerykańskim Condé Nast od lutego 2018 roku wydaje polską edycję magazynu "Vogue". Jordan w lutym 2019 roku otworzyła wydawnictwo książkowe Osnova, wydające literaturę non-fiction.
Na pierwszą okładkę "Vogue Polska" trafiły modelki Anja Rubik i Małgorzata Bela.

Magazyn oprócz wydania drukowanego ma swój serwis internetowy i cykliczne podcasty. Dwa dni temu ogłoszono, że wydanie specjalne "Vogue Polska Living" będzie na stałe kwartalnikiem.











