Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne

Wystartowała kampania marki Familijne (Colian), której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja "Familijne Wieczory Filmowe" obejmuje szereg aktywności promocyjnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne

Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach tv, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie.

Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania 300 nagród filmowych. Aby wziąć w nim udział, trzeba kupić dwa dowolneopakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Konkurs trwa do 31 marca be. Do wygrania jest 300 rocznych dostępów do player.pl oraz zapasy Wafli Familijne.

W ramach kampanii zaplanowano emisje billboardów sponsorskich w największych stacjach TV w pasmach filmowych oraz przy najpopularniejszych serialach. Uzupełnieniem kampanii są działania zasięgowe w serwisach VOD oraz reklama kinowa. Familijne Wieczory Filmowe wspiera również promocja w social mediach marki.

Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za kampanię.

 

Wiosną i latem ub.r. marka Familijne promowana była działaniami pod hasłem "Mus je schrupać...zanim znikną".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję