Frisco reklamuje „zakupy na Twoich zasadach”

Wystartowała kampania Frisco, której celem jest odświeżenie wizerunku i pozycjonowania marki. Kampania podkreśla, że Frisco to sklep online dla wszystkich, który umożliwia „zakupy na Twoich zasadach”. Nowe pozycjonowanie wspiera odświeżona identyfikacja wizualna.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frisco reklamuje „zakupy na Twoich zasadach”

Kampania relaunchująca nowy wizerunek marki ruszyła w październiku i potrwa przez kolejne miesiące. Obejmuje działania w outdoorze, digitalu (video, programmatic, display, social media, współpracę z influencerami) oraz spoty radiowe. Wizerunkowe spoty wideo pokazują rolę marki w codziennym życiu konsumentów, różnorodność ich stylów życia i potrzeb. Krótsze formy reklamowe podkreślają funkcjonalne benefity Frisco, takie jak “strefa friscontowych cen” czy darmowa dostawa.

- Kampanię wizerunkową poprzedziły szerokie badania konsumenckie oraz proces strategiczny, w którym wypracowaliśmy zarówno nowe pozycjonowanie marki, nową identyfikację wizualną oraz platformę komunikacji. Nowe pozycjonowanie Frisco, którego esencją są „Zakupy na Twoich zasadach” opiera się na idei, że najlepsze zakupy to takie, które robimy jak chcemy i kiedy chcemy, wygodnie i z możliwością świadomego wyboru tych produktów, których naprawdę potrzebujemy, z dbałością o domowy budżet - mówi Marta Strzyżewska, dyrektorka marketingu i eCommerce Frisco.

„Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej” w reklamach Frisco

Pozycjonowanie marki wspiera także odświeżony branding. Z logo zniknął dopisek „.pl”. Nowy projekt pozostawia na końcu nazwy samą kropkę, która w nowej odsłonie identyfikacji wizualnej stanowi ważny element wyróżniania najważniejszych komunikatów. Elementy graficzne zapewniają spójność komunikacji w różnych obszarach: wizerunkowym, benefitowym oraz produktowym.

- Szukaliśmy takiego konceptu, który pozwoliłby nam przekazać esencję nowego pozycjonowania marki oraz w prosty, niedystansujący, a zarazem wyróżniający się sposób opowiedzieć o zakupach i życiu na własnych zasadach. Idea „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej” osadza markę tam, gdzie naprawdę żyjemy na własnych zasadach – w dom – dodaje Karolina Jaworska, marketing manager we Frisco. 

Kreację przygotowała agencja Przestrzeń, Wyraz odpowiada za opracowanie nowego brandingu, Papaya Films za produkcję spotów video. Reżyserem spotów jest Marcin Dubiniec, producent i lektorka w spotach - Ada Kornecka. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada Mediahub. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber