George Clooney i Matt Damon w nowej reklamie Nespresso (wideo+foto)

W Polsce rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa kawy Nespresso z udziałem George’a Clooneya, do którego dołączył Matt Damon. Akcję przygotowały firmy IPG Group (Lowe Paris) i MEC.

km
km
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie Nespresso z cyklu "What Else" pod hasłem "Przyjemność nie może być kompromisem", George Clooney dostaje kosza od atrakcyjnej kobiety, która woli delektować się kawą Nespresso niż nim.

W drugiej części reklamy w humorystycznej scence obok Clooneya pojawia się Matt Damon.

Spot będzie pokazywany w Polsce do 22 grudnia br. Reklamę przygotowała agencja IPG Group (Lowe Paris), wyreżyserował ją Grant Heslov, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

grafika

Reklama Nespresso z Clooneyem i Damonem jest częścią nowej odsłony kanału marki w serwisie YouTube, który został uruchomiony we współpracy z Google. Na kanale można m.in. znaleźć niepublikowane wcześniej materiały wideo przedstawiające Clooneya w roli członka Zespołu Doradców ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+