GoldenSubmarine zajmie się obsługą interaktywną marki Ziemovit

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine nawiązała współpracę z marką Ziemovit należącą do firmy Ciech Sarzyna. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine zajmie się obsługą interaktywną marki Ziemovit

W wyniku wygrania przetargu, którego szczegółów nie ujawniono, agencja rozpoczęła roczną współpracę z marką Ziemovit (z możliwym przedłużeniem współpracy).

GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, w ramach której powstała już wielowątkowa strona produktowa ziemovit.pl. Wśród zadań agencji znalazło się także rozwijanie obecności marki w mediach społecznościowych. Aktualnie przy udziale GoldenSubmarine przeprowadzana jest internetowa kampania reklamowa produktów Ziemovit.

Ciech Sarzyna podjął także współpracę z agencją SEO Widzialni.pl, partnerem GoldenSubmarine. Widzialni.pl odpowiedzialni są za realizację wszelkich działań w obszarze SEO dla funkcjonujących stron produktowych firmy: Chwastox.pl i Agrosar360.pl. Do nowych zadań agencji należy doradztwo i pomoc we wdrożeniu zmian w zakresie optymalizacji, w celu przystosowania strony ziemovit.pl do aktualnych algorytmów. Widzialni.pl zajmą się również analizą ruchu przychodzącego zarówno za pomocą narzędzi Google, jak i oprogramowania autorskiego. Działania te pozwolą na uzyskanie niezbędnych informacji o zachowaniu użytkowników, a także na bieżące aktualizowanie przyjętej strategii SEO.

GoldenSubmarine współpracuje z grupą Ciech od ponad roku. Agencja stworzyła m.in. serwis korporacyjny ciechgroup.com, a także wdrożyła dwie strony produktowe: chwastox.pl oraz agrosar360.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej