Z kolei udział stacji w rynku w czasie nadawania magazynu wynosi0,45 proc. w grupie wszystkich widzów. Są to wyniki lepsze oosiąganych w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r., gdy "GościaWydarzeń" nie było jeszcze na antenie. Wtedy PolsatNews między 19.16 a 19.31 śledziło 33 tys. widzów przyudziale w grupie 4+ wynoszącym 0,26 proc. Bez zmian pozostałnatomiast udział w grupie komercyjnej - rok temu i teraz wynosi on0,23 proc.
"Gość Wydarzeń" osiąga także wyższy udział w 4+od średniego udziału stacji, który w analizowanym okresie wyniósł0,45 proc. Z kolei w grupie komercyjnej udział dobowy Polsat News(0,25 proc.) minimalnie przewyższa wynik magazynu.
Wśród widzów programu dominują mężczyźni i osoby popięćdziesiątce. Aż 73 proc. oglądających: "GościaWydarzeń" mieszka na wsi, podczas gdy zaledwie 4,6 proc.zamieszkuje w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

Widownia "Gościa Wydarzeń" odcinek po odcinku
Profil widowni magazynu
* - dane za okres od 31 sierpnia do 26 października 2009roku.











