Grandes Kochonos Digital wypromuje nową markę z portfolio Nesperta

Grandes Kochonos Digital, interaktywna agencja reklamowa, w wyniku wygranego przetargu odpowiada za obsługę nowej marki hi hybrid (Nesperta).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy Grandes Kochonos Digital opracowała strategię, stworzyła ideę kreatywną oraz nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby kampanii.

Koncepcja działań zakłada stworzenie materiałów do komunikacji w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Strony nie podają na jaki okres zawarto umowę.

Autorem konceptu brandingowego hi hybrid, wizji wraz z nazwą i całym designem marki, jest agencja BNA.

Nesperta jest właścicielem m.in. marki lakierów hybrydowych Semilac.

Grandes Kochonos Digital w ostatnich miesiącach rozpoczęła współpracę m.in. z EnveloBankiem czy Disnemar Baby 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów