WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

T-Mobile Polska rozwija sieć sprzedaży i zwiększa zatrudnienie. Operator w ciągu roku pozyskał prawie dwa razy więcej numerów z innych sieci

GroupM przejmuje obsługę mediową T-Mobile od Starcomu

2017-11-17 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja należąca do GroupM. Oznacza to, że telekom kończy wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media).

GroupM przejmuje obsługę mediową T-Mobile od Starcomu

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert domów mediowych jakiś czas temu. Obejmował on 13 rynków, w tym również Polskę. Europejski budżet telekomu szacowany jest na 650 mln euro.

W wyniku decyzji podjętych przez Deutsche Telekom zostają wprowadzone zmiany dotychczasowych zasad współpracy z domami mediowymi w Europie. Marketer postanowił, że od teraz opracowywaniem strategii mediowej będzie zajmować się we własnym zakresie. Oznacza to, że rola agencji mediowej zostaje znacząco ograniczona - głównie do działań związanych z planowaniem i zakupem mediów.

Obsługą mediową w takim zakresie zajmie się - decyzją Deutsche Telekom - należąca do holdingu WPP sieć GroupM. Nie wiadomo jeszcze, który z należących do niej domów mediowych zacznie współpracę z T-Mobile w Polsce. Do końca br. operator będzie pracować z dotychczasową agencją mediową, czyli należącym do Publicis Media domem mediowym Starcom.

Na rynku niemieckim, który dla Deutsche Telekom jest wiodącym rynkiem działalności budżet mediowy zostanie przeniesiony z Mediacomu do Mindshare.

Autor: Beata Goczał

Wiecej informacji: GroupM, T-Mobile, Starcom

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia