SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

GroupM przejmuje obsługę mediową T-Mobile od Starcomu

W wyniku decyzji centrali koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, obsługą mediową sieci komórkowej T-Mobile w Polsce od początku 2018 roku zajmie się agencja należąca do GroupM. Oznacza to, że telekom kończy wieloletnią współpracę ze Starcomem (Publicis Media).

Article

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert domów mediowych jakiś czas temu. Obejmował on 13 rynków, w tym również Polskę. Europejski budżet telekomu szacowany jest na 650 mln euro.

W wyniku decyzji podjętych przez Deutsche Telekom zostają wprowadzone zmiany dotychczasowych zasad współpracy z domami mediowymi w Europie. Marketer postanowił, że od teraz opracowywaniem strategii mediowej będzie zajmować się we własnym zakresie. Oznacza to, że rola agencji mediowej zostaje znacząco ograniczona - głównie do działań związanych z planowaniem i zakupem mediów.

Obsługą mediową w takim zakresie zajmie się - decyzją Deutsche Telekom - należąca do holdingu WPP sieć GroupM. Nie wiadomo jeszcze, który z należących do niej domów mediowych zacznie współpracę z T-Mobile w Polsce. Do końca br. operator będzie pracować z dotychczasową agencją mediową, czyli należącym do Publicis Media domem mediowym Starcom.

Na rynku niemieckim, który dla Deutsche Telekom jest wiodącym rynkiem działalności budżet mediowy zostanie przeniesiony z Mediacomu do Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GroupM przejmuje obsługę mediową T-Mobile od Starcomu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mi
Szkoda :( Bardzo nie lubię GroupM a szczególnie ludzi z interaktywnej komórki Quisma którym wydaje się że pozjadali wszystkie rozumy i występują w roli koparki a nie osób z kompetencjami i fajnym flow. Ze Starcomem się pracuje super. Oceniam to z perspektywy bycia ich klientem i oczywiście jest to subiektywna ocena.
19 6
odpowiedź
User
Znawca tematu
Świetna decyzja, gratulacje i szacunek dla T-Mobile
10 12
odpowiedź
User
Obserwator
Starcom jest obecnie najbardziej kompetentnym i rozumiejącym rynek domem mediowym, dlatego decyzja T-Mobile jest zaskakująca i wg mnie mało przemyślana.
8 4
odpowiedź
User
Jan
Quisma to porażka. Ale powiem tak, dobrze, że jest taka zmiana, bo efekty jeśli chodzi o leady będą mieli gorsze. Dla nas w Orange to lepiej. Poza tym, t-mobile to niemiecka siec z umowami na 36 miechow. Kto normalny u nich bierze tel?
7 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing