SokzBuraka był w 2024 roku najbardziej angażującym profilem na polskim Facebooku - wynika z danych Sotrendera, który podsumował rok na platformie. Najszybciej rósł profil Kocham Gotować, a na profilu Onetu pojawiło się najwięcej postów – ponad 24 tysiące. Najbardziej angażujące treści publikowano z kolei na profilach schronisk dla zwierząt.
Auchan liderem najniższych cen, najdroższy POLOmarket
IQS rozpoczyna współpracę z Dive Polska przy projektach mystery shopping
Badanie Google: Polacy przekonują się do sztucznej inteligencji
Dwie nowe osoby w zespole zarządzającym IQS
Maleje poparcie dla Rafała Trzaskowskiego. Ale i tak wygrywa w drugiej turze
Kupujemy inaczej. Zmienia to generatywna sztuczna inteligencja
Spowiedź SEOwca. "Presja na ruch wykańcza ludzi w portalach"
Koalicja Obywatelska nadal na czele. PiS stracił ponad dwa razy więcej poparcia
Paradoks Interii. Wywiad z naczelnym o walce o TOP1
Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Media publikują coraz więcej sondaży wyborczych. "Polaryzacja sprawia, że dobrze się klikają"
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
Tak wyglądał polski Facebook w 2024 roku. SokzBuraka najbardziej angażującym profilem
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Badania
Zapisz się do newslettera