Grzegorz i Anna Bardowscy z „Rolnik szuka żony” będą reklamować produkty Ciech Sarzyna

Grzegorz i Anna Bardowscy, uczestnicy drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” w TVP1, zostali twarzami nowej kampanii reklamowej produktów firmy Ciech Sarzyna. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stąd jesteśmy, tu rośniemy”, przygotowały firmy marketingowe Pompidou, Starlink i They.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grzegorz i Anna Bardowscy z „Rolnik szuka żony” będą reklamować produkty Ciech Sarzyna
Grzegorz Bandrowski

Kampania z udziałem Grzegorza i Anny Bardowskich ma podkreślać rodzime pochodzenie firmy Ciech Sarzyna oraz silny związek jej rozwoju z polskim rolnictwem. W reklamach promowane będą wszystkim środki chwastobójcze: Chwastox oraz Agrosar 360SL, a także środki grzybobójcze, np. Tarcza Łan Extra 250EW.

- Bardzo nas cieszy współpraca z młodym, dynamicznym i świetnie odnajdującym się w dzisiejszej rzeczywistości małżeństwem państwa Bardowskich. To niezwykłe połączenie 80-letniego doświadczenia Ciech Sarzyna i dynamizmu młodych polskich rolników, którzy zaufali naszej marce cieszącej się zaufaniem trzech pokoleń polskich rolników - komentuje Mariusz Grelewicz, prezes firmy. - Z produktów CIECH Sarzyna korzystali dziadkowie i ojcowie dzisiejszych rolników. Są produkowane w Polsce i opracowywane przez najzdolniejszych młodych polskich naukowców. Doceniam zarówno ich wysoką jakość, jak i doświadczenie firmy w sferze ochrony roślin, potwierdzone sprawdzonymi przez wiele lat rozwiązaniami. Dlatego możliwość współpracy z największym polskim producentem środków ochrony roślin, jest dla mnie dużym wyróżnieniem - dodaje Grzegorz Bardowski.

Współpraca z Grzegorzem i Anną Bardowskimi została zaplanowana na minimum dwa lata.

grafika

Działania reklamowe będą realizowane w telewizji (kanały TVP, Polsat, stacje tematyczne), radiu (Jedynka, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF FM), prasie (pisma branżowe), internecie oraz na outdoorze. Potrwają do czerwca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja Pompidou, za działania w internecie odpowiada agencja They.pl, a za zakup mediów - dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji