FullSix Media będzie współpracować w ramach HMG z siecią Froward Media, którą utworzono po tym, jak Havas przejął od ZenitOptimedia obsługę firmy Telefónica.
FullSix będzie trzecią siecią mediową w Havas Media Group, działającą obok Havas Media i Arena Media. Jej utworzenie jest konsekwencją zakupu przez HMG w ub.r. firmy FullSix Group, zlokalizowanego w Paryżu butiku digitalowego.
Nowa sieć rozpocznie działalność 1 września br. w Europie, Ameryce Łacińskiej i Stanach Zjednoczonych. Marco Tinelli, założyciel i prezes FullSix Group dołączy do komitetu wykonawczego Havas Media Group i będzie zarządzał procesem transformacji.
FullSix Media ma zajmować się tworzeniem i dostarczaniem strategii internetowych. Model funkcjonowania agencji ma integrować CRM oraz earned i owned media.
Tinelli założył FullSix Group w 1998 roku. Firma ma ok. 600 pracowników w biurach w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.

Forward Media funkcjonuje w strukturze HMG od 2014 roku, po tym jak Havas przejął od ZenithOptimedia obsługę mediową firmy Telefónica.











