Iga Świątek w międzynarodowej kampanii Infosys

Najlepsza na świecie tenisistka wystąpiła w globalnej kampanii firmy technologicznej Infosys. Marka wspiera sportsmenkę jako sponsor.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek w międzynarodowej kampanii Infosys

Iga Świątek, 22-letnia liderka rankingu WTA, jest bohaterką najnowszej międzynarodowej kampanii „Champions Evolve" marki Infosys. Minimalistyczne, podkreślające złożoną mechanikę tenisowych zagrań spoty są wykorzystywane na kanałach społecznościowych marki oraz ekranach DOOH. 

Kampanię można było oglądać m.in. podczas niedawno zakończonego wielkoszlemowego turnieju Australian Open.

 – Ciągła ewolucja w sporcie i technologii była dla nas inspiracją, ale i wyzwaniem. Naszym celem było stworzenie czegoś, co wykracza poza tradycyjne reklamy – czegoś, co nie tylko prezentuje techniczny kunszt i doskonałość, ale także oddaje ducha determinacji i ciężkiej pracy. Ta kampania to połączenie minimalistycznej estetyki z przesłaniem, że sukces wymaga nie tylko talentu, ale przede wszystkim nieustannej pracy i poświęcenia – mówi Maria Mazurczak, producentka Papaya Films.

Kampania została wyprodukowana przez Papaya Films (z postprodukcją AKQA), autorem konceptu kampanii jest agencja AKQA San Francisco, a twórcy zaangażowani w projekt to reżyser Maciej Bieliński (Gifted), operator Michał Dąbal (Papaya Roster) oraz fotograf Wojtek Barczuk (Papaya Roster).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję