Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z Prime Bit Games w październiku br. Pierwszym działaniem agencji dla nowego klienta jest startująca właśnie kampania reklamowa obejmująca Kanadę, Austrię i Szwajcarię. Trwające przez kilka miesięcy działania marketingowe będą wspierać grę Magic Nations z portfolio Prime Bit Games i skierowane będą do młodych graczy w wieku 18-34 lat, zainteresowanych grami komputerowymi, a w szczególności produkcjami o tematyce fantasy.
Kampania jest prowadzona przy wykorzystaniu działań z zakresu performance na Facebooku i ma na celu zachęcenie graczy we wspomnianych wyżej krajach do ściągania aplikacji z grą Magic Nations.
Działania potrwają kilka miesięcy. Wydawca planuje rozszerzenie w późniejszym czasie kampanii o reklamy w Google oraz działania remarketingowe.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Prime Bit Games S.A. to niezależny projektant, twórca i wydawca gier mobilnych, komputerowych, konsolowych i przeglądarkowych. Świadczy również usługi w zakresie portingu, co-developmentu, projektowaniu grafik oraz gier na zamówienie klienta.
@Rumburak - „Jedynie emisje eksperymentalne DAB+ z małą mocą są opłacalne. Prawo do emisji kosztuje grosze. Gdyby trzeba było zapłacić jak za normalną koncesję, żadnemu nadawcy by się to nie opłacało.” Koncesja na stacje DAB+ kosztuje 50 proc. kosztu stacji działającej na UKF-ie i koszt rozpowszechniania jest też niższy, ale zysk również mniejszy, bo brakuje słuchaczy. KRRiT i UKE nic nie zrobili na zachętę. Oddaliby jeden kanał w całej Polsce na DAB+, znaleźli by się chętni.
A zauważyły to w sumie 3 osoby.
Śmieszne to jest - DAB+ dla jakichś niszowych radyjek, nadających do tej pory tylko w internecie. I zasięg 10 km. Żenada.