Depresja to nie choroba ludzi słabych, ale tych, którzy byli silni zbyt długo - to przesłanie kampanii "Zbyt silni" Fundacji "Nie Widać Po Mnie". Inicjatywa odważnie podważa powszechny mit i zwraca uwagę na chroniczne zmęczenie psychiczne oraz poczucie izolacji, które często towarzyszą osobom funkcjonującym pod ogromną presją, niezależnie od ich pozornego sukcesu i niezłomności.
Kampania obejmuje 60-sekundowy spot wideo oraz krótsze reformaty, nośniki OOH, działania PR i digital.
Urszula Szybowicz, prezeska Fundacji, podkreśla:
Nasza nowa kampania ma mocno wybrzmieć w przestrzeni publicznej. Chcemy pokazać, że depresja nie jest chorobą ludzi słabych, ale tych, którzy byli silni zbyt długo. To wyzwanie dla społeczeństwa, aby zmienić perspektywę i zrozumieć, że często za maską sukcesu i niezłomności kryje się ogromne zmęczenie psychiczne

Pomysłodawcą, reżyserem i scenarzystą spotu jest Michał Krygier, creative director Punchline Agency.
Wyciągnięcie ręki po pomoc to akt odwagi, a nie słabości. Chciałem pokazać problem depresji od strony zmagania się z presją otoczenia, spełniania oczekiwań i walki o to, by się nie zdradzić ze swoim problemem. Ludzie często nie dają po sobie poznać, że coś ich dręczy, a dla otoczenia wyglądają na szczęśliwych ludzi sukcesu. Kiedy w mojej głowie zakiełkowała myśl, że na depresję nie cierpią słabi, ale ci, którzy byli silni zbyt długo szybko przyszła do mnie myśl, że paralelą tego jest wieża budowana z ludzi rodem z hiszpańskiej tradycji castells
Magdalena Morgun, client service director z Punchline Agency, dodaje: "Stworzyliśmy mocną, uniwersalną historię, która ma dotrzeć do osób unikających proszenia o pomoc. To komunikat, że każdy z nas potrzebuje wsparcia".
Zbyt Silni, spot Fundacji Nie Widać Po Mnie

Spot wyprodukowała Filmokracja, za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a muzykę skomponował Krystian Kościański z Malaga Studio.











