Jacek Mireński: z Grayling na dyrektora PR marki 4F

Jacek Mireński objął stanowisko dyrektora PR i komunikacji korporacyjnej w spółce OTCF, do której należy marka odzieży sportowej 4F. Przeszedł tam z agencji Grayling.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jacek Mireński: z Grayling na dyrektora PR marki 4F

W agencji Grayling Jacek Mireński pracował od początku 2014 roku. Najpierw jako new business director odpowiedzialny za region CEE, CIS & Russia, a ostatnio jako head of public relations.

Wcześniej pracował m.in. jako senior consultant w Massage House, account director w Mmd, konsultant w Questia i associate w Burson-Marsteller.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"