ROZWIŃ

Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)

Canal+ rozpoczął nową kampanię reklamową serwisu streamingowego Canal+ online pod hasłem „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Canal+ z kampanią reklamową „Canal+ online jest tak dobry, że musisz się nim podzielić” (wideo)

W spotach promocyjnych po raz kolejny można zobaczyć psy znane z poprzednich odsłon kampanii reklamowych Canal+. Tym razem zwierzaki rozmawiają na temat promocyjnej oferty na dostęp do paczki Canal+ za 29 zł miesięcznie (przez pierwsze trzy miesiące) oraz w humorystyczny sposób zwracają uwagę na możliwość współdzielenia konta Canal+ online między trzema członkami rodziny.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Moon Films we współpracy z działem kreacji Canal+ Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialna agencja Havas Media.

Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, wybranych serwisach streamingowych oraz na YouTube.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/canal-oferta-black-week,7170081702483585a ##

Canal+ online od ponad roku na rynku Canal+ online to serwis streamingowy będący połączeniem seriali i filmów na życzenie oraz informacji i sportu na żywo. Za dostęp do oferty serwisu można płacić w miesięcznym modelu subskrypcyjnym, korzystać na wielu urządzeniach i odtwarzać treści w dwóch streamach jednocześnie.

Platforma Canal+ online, skierowana do wszystkich internautów, nie tylko abonentów telewizji satelitarnej Canal+, została uruchomiona wiosną ub.r. W maju br. wprowadzono na niej cztery nowe pakiety, z których cen ze stacjami i treściami Canal+ jest obowiązkowy, jednocześnie cenę dekodera Canal+ Box 4K obniżono z 299 do 199 zł.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background
Komentarze (2)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

Zmiany we władzach Polskiego Radia. Nowy szef Agencji Muzycznej

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

"To najbrzydsze logo, jakie zrobiłem". Kulisy kampanii Heyah, którą robili w tajemnicy nawet przed kolegami z agencji

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: to nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki