Juliusz Kaszyński na stanowisku dyrektora Agencji Muzycznej Polskiego Radia zastąpił Zbigniewa Zeglera, który pełnił tę funkcję od sierpnia ub.r. Zegler dalej będzie pracował w firmie, odpowiada za ofertę muzyczną i prowadzi audycje w Polskim Radiu Kierowców.
Kaszyński z Polskim Radiem jest związany od końcówki 2023 roku. Krótko był wiceprezesem, potem doradcą zarządu i likwidatora spółki. W lutym ub.r. przejął obowiązki dyrektora biura programowego, zastępując odwołanego Pawła Kwiecińskiego.
Z kolei Jarosław Kusto od marca br. jest doradcą likwidatora Polskiego Radia. Od 2011 do wiosny 2016 był prezesem Radia Kielce, a w ub.r. zaczął współpracę z tą rozgłośnią jako audytor. Natomiast wiosną ub.r. został powołany do rady nadzorczej Polskiego Holdingu Hotelowego, należącego do Skarb Państwa.

Od końcówki 2023 roku, gdy media publiczne zostały postawione w stan likwidacji, do końca ub.r. Polskie Radio zanotowało 377 mln zł przychodów, wobec 405,54 mln zł od stycznia do 26 grudnia 2023 roku.
Na wpływy z 2024 roku złożyło się przede wszystkim 283,35 mln zł dotacji budżetowych (które zastąpiły wypłacane we wcześniejszych latach rekompensaty abonamentowe), tylko 39,4 mln zł z abonamentu rtv (Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wstrzymała wypłatę transz abonamentu od lutego do września ub.r.) oraz 24,08 mln zł z reklam, sponsoringu i kampanii społecznych.
Wydatki spółki były dużo wyższe od przychodów (koszty sprzedanych produktów i towarów wyniosły 319,69 mln zł, a koszty ogólnego zarządu – 69,27 mln), przez co zanotowała 15,43 mln zł straty netto.











