W sierpniu 2025 roku platformę Roblox odwiedziło 4,72 mln polskich internautów, co zapewniło 15,73 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 4 godziny, 28 minut i 56 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Roblox miał 1,9 mln użytkowników więcej niż zajmująca drugą pozycję gra mobilna Block Blast! Przyciągnęła ona 2,85 mln polskich internautów (9,51 proc. zasięgu), każdego średnio na godzinę, 45 minut i 38 sekund. Natomiast z Brawl Stars skorzystało 2,43 mln użytkowników (8,09 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 godziny, 27 minut i 3 sekundy.

Zdecydowanie najbardziej angażujący w zestawieniu jest Coin Master. Gra przyciągnęła w sierpniu br. 1,5 mln polskich internautów (5,01 proc. zasięgu), każdego średnio na 11 godzin, 33 minuty i 31 sekund.
Niżej są inne gry online działające głównie na urządzeniach mobilnych. Clash Royale zanotował 1,37 mln użytkowników, 4,55 proc. zasięgu oraz 7 godzin, 42 minuty i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Toca Life World – 1,25 mln odwiedzających, 4,17 proc. zasięgu oraz godzinę, 18 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania, zaś Match Masters – 1,13 mln użytkowników, 3,78 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 23 minuty i 37 sekund średniego czasu.
Twitcha odwiedziło natomiast 1,85 mln polskich internautów (6,16 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 godziny, 37 minut i 11 sekund.

W czołowej dziesiątce są dwie polskie witryny opisujące świat gier wideo. Gry-online.pl zanotowały 2,01 mln użytkowników, 6,69 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 29 sekund średniego czasu korzystania, a PPE.pl – 1,81 mln internautów, 6,03 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 31 sekund przeciętnego czasu.
W porównaniu do lipca na Robloksie przybyło 684,4 tys. polskich internautów, a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 23 minuty i 33 sekundy. To odpowiednio 17 i 9,6 proc. w górę.

Gra Block Blast! zyskała zaś 76,6 tys. użytkowników (2,8 proc.) oraz 27 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania (34,6 proc.). W Brawl Stars ubyło 258,2 tys. internautów (9,6 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 15 minut i 48 sekund (8,3 proc.).
W obu statystykach pogorszyły się wyniki trzech witryn. Gry-online.pl zanotowały spadek o 71,4 tys. użytkowników (3,4 proc.) i 34 sekundy średniego czasu korzystania (14 proc.), Twitch – o 70,5 tys. internautów (3,7 proc.) oraz 6 minut i 54 sekundy przeciętnego czasu (4,2 proc.), zaś Coin Master – 54,6 tys. użytkowników (3,5 proc.) oraz godzinę, 27 minut i 53 sekundy średniego czasu (11,2 proc.).
Z kolei w Clash Royale przybyło 234,1 tys. internautów (20,7 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 14 minut i 47 sekund (3,3 proc.).











