Kategoria religijna w Mediapanelu obejmowała w ostatnich miesiącach sześć witryn. Tylko tyle osiągnęło na tyle dużą odwiedzalność, żeby można było ją oszacować w badaniu.
W sierpniu 2025 roku liderem zasięgowym był serwis tygodnika "Niedziela", który odwiedziło 753,3 tys. internautów (co dało 2,51 proc. zasięgu), spędzając średnio po 9 minut i 5 sekund.

Ponad półtorej godziny w serwisie Świadków Jehowy
Skierowana do Świadków Jehowy witryna JW.org przyciągnęła 638 tys. użytkowników (2,13 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 43 minuty i 13 sekund.
W tej ostatniej statystyce JW.org nie tylko jest bezkonkurencyjny w kategorii religijnej, lecz także notuje wyniki podobne do niektórych z czołowych portali. Przykładowo z Onetu w wersji przeglądarkowej w sierpniu br. każdy z 15,37 mln odwiedzających korzystał średnio przez godzinę, 16 minut i 13 sekund, w analogicznej wersji WP.pl każdy 14,09 mln użytkowników spędził średnio godzinę, 13 minut i 35 sekund, natomiast platforma X przyciągnęła 6,85 mln polskich internautów, przeciętnie na godzinę, 40 minut i 43 sekundy.
Z kolei Deon.pl odwiedziło w sierpniu 599,7 tys. internautów (2 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 19 sekund.

Pozostałe witryny przyciągnęły po ok. 400 tys. użytkowników. Vatican News zanotował 434,2 tys. odwiedzających i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania, witryna "Gościa Niedzielnego" – 423,8 tys. użytkowników i równo dwie minuty przeciętnego czasu, a serwis Radia Maryja – 394 tys. internautów oraz minutę i 32 sekundy średniego czasu.
W porównaniu do lipca witryna "Niedzieli" zyskała 180 tys. użytkowników (31,4 proc.), dzięki czemu awansowała na pozycję lidera. Średni czas spędzony przez odwiedzającego wydłużył się o 2 minuty i 15 sekund (32,9 proc.).

Natomiast na JW.org ubyło 75,8 tys. internautów (10,6 proc.), na Deon.pl – 103,3 tys. (14,7 proc.), a na Vatican News – 82,9 tys. (16 proc.). Przy czym w pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania zwiększył się o 11 minut i 18 sekund (12,3 proc.), a w drugim – o minutę i 58 sekund (45,2 proc.).
Witryna "Gościa Niedzielnego" zyskała 72,4 tys. użytkowników (20,6 proc.) i 12 sekund średniego czasu korzystania (11,1 proc.), zaś serwis Radia Maryja osiągnął wzrost o 15,5 tys. użytkowników (4,1 proc.) i 9 sekund przeciętnego czasu (10,8 proc.).











