Gdzie sprawdzamy prognozę pogody? Weather przed witryną Interii

Polscy internauci prognozę pogody sprawdzają najczęściej na platformie Weather oraz w witrynie pogodowej Interii. Natomiast najwięcej czasu użytkownicy spędzają średnio w serwisie Pogoda i Radar.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Gdzie sprawdzamy prognozę pogody? Weather przed witryną Interii
Fot. mockupbro.com

Platformę Weather w sierpniu 2025 roku odwiedziło 7,81 mln polskich internautów, co dało 26,03 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 2 minuty i 24 sekundy – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Ponad 7 mln użytkowników przyciągnęła też witryna pogodowa na Interii. Odwiedziło ją 7,35 mln internautów (24,48 proc. zasięgu), spędzając średnio po 9 minut i 6 sekund.

Znacznie mniej popularne są analogiczne sekcje innych portali horyzontalnych. Na TVN24.pl taki dział zanotował 2,96 mln użytkowników, 2 minuty i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 9,86 proc. zasięgu, a na Onecie – 1,97 mln odwiedzających, 3 minuty i 39 sekund średniego czasu oraz 6,57 proc. zasięgu.

Z kolei serwis Pogoda i Radar przyciągnął 3,19 mln internautów (10,63 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 17 minut i 11 sekund. W tej ostatniej statystyce jest zdecydowanym liderem.

Resztę czołowej dziesiątki stanowią inne działające osobno witryny i aplikacje z prognozami pogody. Najpopularniejsza z nich jest Twoja Pogoda, która zanotowała 2,91 mln użytkowników, 9,71 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Wyniki serwisów o pogodzie
Wyniki serwisów o pogodzie © Licencjodawca

W sierpniu Polacy sprawdzali w internecie prognozę pogody zdecydowanie rzadziej niż w lipcu. Miesiąc do miesiąca prawie wszystkie serwisy z zestawienia zanotowały spadki w obu statystykach odwiedzalności.

Na Weather liczba polskich internautów zmalała o 1,54 mln (16,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 5 sekund (3,4 proc.). Witryna pogodowa Interii straciła 638,3 tys. użytkowników (8 proc.) oraz 2 minuty i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania (23,5 proc.), Pogoda i Radar – 383,8 tys. odwiedzających (10,7 proc.) oraz 6 minut i 49 sekund średniego czasu (28,4 proc.), zaś dział o pogodzie na TVN24.pl – 794 tys. użytkowników (21,2 proc.) i 54 sekundy przeciętnego czasu (23,2 proc.).

Twoja Pogoda zanotowała spadek o 752,6 tys. użytkowników (20,5 proc.) i 25 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (9,1 pro.), natomiast na Pogoda24: Pogoda i Radar liczba internautów zmalała jedynie o 24,8 tys. (1,3 proc.), a przeciętny czas skrócił się o 4 minuty i 15 sekund (42,6 proc.).

Z kolei na Dobra Pogoda24 ubyło 318 tys. internautów (27,4 proc.), ale średni czas korzystania wydłużył się o 54 sekundy (36,7 proc.).

Wyniki serwisów o pogodzie
Wyniki serwisów o pogodzie © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style