Platformę Weather w sierpniu 2025 roku odwiedziło 7,81 mln polskich internautów, co dało 26,03 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 2 minuty i 24 sekundy – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Ponad 7 mln użytkowników przyciągnęła też witryna pogodowa na Interii. Odwiedziło ją 7,35 mln internautów (24,48 proc. zasięgu), spędzając średnio po 9 minut i 6 sekund.

Znacznie mniej popularne są analogiczne sekcje innych portali horyzontalnych. Na TVN24.pl taki dział zanotował 2,96 mln użytkowników, 2 minuty i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 9,86 proc. zasięgu, a na Onecie – 1,97 mln odwiedzających, 3 minuty i 39 sekund średniego czasu oraz 6,57 proc. zasięgu.
Z kolei serwis Pogoda i Radar przyciągnął 3,19 mln internautów (10,63 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 17 minut i 11 sekund. W tej ostatniej statystyce jest zdecydowanym liderem.
Resztę czołowej dziesiątki stanowią inne działające osobno witryny i aplikacje z prognozami pogody. Najpopularniejsza z nich jest Twoja Pogoda, która zanotowała 2,91 mln użytkowników, 9,71 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania.

W sierpniu Polacy sprawdzali w internecie prognozę pogody zdecydowanie rzadziej niż w lipcu. Miesiąc do miesiąca prawie wszystkie serwisy z zestawienia zanotowały spadki w obu statystykach odwiedzalności.
Na Weather liczba polskich internautów zmalała o 1,54 mln (16,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 5 sekund (3,4 proc.). Witryna pogodowa Interii straciła 638,3 tys. użytkowników (8 proc.) oraz 2 minuty i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania (23,5 proc.), Pogoda i Radar – 383,8 tys. odwiedzających (10,7 proc.) oraz 6 minut i 49 sekund średniego czasu (28,4 proc.), zaś dział o pogodzie na TVN24.pl – 794 tys. użytkowników (21,2 proc.) i 54 sekundy przeciętnego czasu (23,2 proc.).

Twoja Pogoda zanotowała spadek o 752,6 tys. użytkowników (20,5 proc.) i 25 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (9,1 pro.), natomiast na Pogoda24: Pogoda i Radar liczba internautów zmalała jedynie o 24,8 tys. (1,3 proc.), a przeciętny czas skrócił się o 4 minuty i 15 sekund (42,6 proc.).
Z kolei na Dobra Pogoda24 ubyło 318 tys. internautów (27,4 proc.), ale średni czas korzystania wydłużył się o 54 sekundy (36,7 proc.).











