TVP1 liderem w DVB-T w październiku, rekordowy wzrost TVP Rozrywka

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. w grupie 4+ była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W październiku 2023 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową najpopularniejszym kanałem była TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Średni udział tej stacji w porównaniu do października 2022 roku zmniejszył się o 9,46 proc. i wyniósł 12,16 proc.

Wiceliderem była TVP2, która zanotowała udział na poziomie 11,46 proc., po wzroście o 2,76 proc.

TVP Info na podium

Podium uzupełnia TVP Info, które miało wynik na poziomie 10,81 proc., po wzroście o 15,90 proc.

Czwarte miejsce ze spadkiem udziału o 9,83 proc. do 7,82 proc. zajął Polsat. Czołową piątkę uzupełnia TVN, którego udział spadł o 6 proc. do 6,17 proc.

Duży awans Puls 2, TVP Rozrywka zyskała najwięcej

Z ósmego na szóste miejsce awansował kanał Puls 2 (do góry o 21,12 proc. do 3,97 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-lider-rekord-tvn24-polsat-tvn,7169468723325057a ##

Najwięcej zyskał kanał TVP Rozrywka, którego wynik względem października 2022 roku poszedł do góry o 63,85 proc. do 0,70 proc. Kanał w rankingu awansował z 30 na 23 miejsce.

Z kolei najwięcej straciło TVP ABC, które w zestawieniu było 22. (po spadku z 16. lokaty). Wynik stacji zmniejszył się o 46,25 proc. do 0,85 proc.

grafika

TVN7 i Puls 2 wyprzedziły TVP1 w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 w październiku 2023 roku pozycję lidera oglądalności w DVB-T zajął Polsat. Stacja ze średnim udziałem na poziomie 8,86 proc. zanotowała, względem analogicznego okresu rok wcześniej, spadek o 4,27 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-polsat-tvn-spade-ogladalnosci-jesienia-przedluzone-lato-poglebilo-naturalny-odplyw-widowni,7169469327956097a ##

Drugi był TVN, którego wynik zmniejszył się o 7,52 proc. do 8,18 proc. Podium uzupełnia TVP2 (7,49 proc., w dół o 11,98 proc.).

Z piątego na czwarte miejsce awansował kanał Puls 2 (6,62 proc., + 45,74 proc.). Z szóstej na piątą lokatę awansowała Siódemka (6,43 proc., + 57,35 proc.). Obie stacje wyprzedziły Jedynkę, która spadła na pozycję szóstą (6,15 proc., - 20,91 proc.).

grafika

Nielsen Audience Measurement nie udostępnia danych o oglądalności TV Trwam, bo stacja nie podpisała umowy z instytutem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa