Jan Rokita pisze i do „W Sieci”, i do „Wprost”. Karnowski: nie ma tu konfliktu interesów

Jan Rokita, od 3,5 roku współpracownik tygodnika „W Sieci” (Fratria), zaczął pisać felietony do „Wprost” (PMPG Polskie Media). - Nie jest to dla nas problemem ani polem do konfliktu interesów. Tygodnik „W Sieci” i tak jest unikalnym na polskim rynku projektem medialnym z bogatym zestawem publicystów - komentuje Michał Karnowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Współpracę z „Wprost” Jan Rokita zaczął pod koniec kwietnia. Do tygodnika pisze felietony dotyczące głównie polskiej polityki. - Uważam Jana Rokitę za jednego z najbardziej wnikliwych obserwatorów polskiego życia politycznego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Pochłopień, redaktor naczelny „Wprost”.

Jednocześnie Rokita dalej jest publicystą „W Sieci”, współpracuje z tygodnikiem od grudnia 2013 roku. Często pisze o wydarzeniach politycznych za granicą.

W tym tygodniu teksty Jana Rokity są i we „W Sieci”, i we „Wprost”. Tak samo było w poprzednich dwóch tygodniach.

- Bardzo cenimy Jana Rokitę jako naszego współpracownika, ale umowa, która nas łączy, nie zakłada współpracy na wyłączność. Paleta publicystyczna Jana Rokity jest na tyle szeroka, że jego teksty były już obecne w różnych tytułach pasowych - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. - Nie jest to dla nas problemem ani polem do konfliktu interesów. Tygodnik „W Sieci” i tak jest unikalnym na polskim rynku projektem medialnym z bogatym zestawem publicystów - dodaje Karnowski.

Jan Rokita jest też stałym komentatorem stacji TVN24 Biznes i Świat.

Przypomnijmy, że Marcin Wolski, od połowy ub.r. dyrektor TVP2, współpracuje zarówno z „Gazetą Polską” (pisze felietony o tematyce politycznej), jak też z „W Sieci” i „Do Rzeczy” (pisze recenzje książek, filmów, seriali i przedstawień teatralnych). Przy czym „W Sieci” i „Do Rzeczy” wiosną 2013 roku spierały krótko się o współpracę z nim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa