Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl

Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii reklamowej serwisu Sport.pl (Agora) realizowanej pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”. W poprzednich etapach akcji wystąpili Joanna Jędrzejczyk i Grzegorz Krychowiak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Polska reprezentacja jest o krok od awansu do mistrzostw świata, które odbędą się w przyszłym roku w Rosji. W Sport.pl intensywnie szykujemy się do tego wielkiego wydarzenia, dlatego już teraz rozpoczynamy współpracę z piłkarskim ambasadorem. Nasi użytkownicy uwielbiają Kamila Grosickiego. To nie tylko świetny i waleczny piłkarz, ale też barwna postać, która w wielkiej piłce pozostała sobą, idolem bliskim kibicom - uzasadnia Marlena Jezierska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.

Kampania pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live” ma podkreślać dużą popularność Sport.pl na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Snapchacie).

Według badania Gemius/PBI w maju br. wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Gazeta.pl miały 16,06 mln realnych użytkowników i 741,7 mln odsłon. Natomiast aplikacja mobilna Sport.pl Live zanotowała ponad milion pobrań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat