Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Ostatnio, przez ponad 5 lat pracował w MediaCom Warszawa. Przez ostatni rok pełnił tam funkcję business associate directora. Wcześniej zajmował stanowiska: business managera CEE, senior communication plannera, communication plannera. Wcześniej pracował m.in. w Grey Group jako business manager, w Mindshare Polska jako executive, w OMD Polska jako junior media planner.
Wśród obsługiwanych przez niego dotychczas klientów były firmy:: P&G, Danone, Mazda, Ford, Chanel, Media Expert, Ryanair oraz GSK. Tworzył i realizował strategie komunikacji na wszystkie rynki środkowej i wschodniej Europy. Wspólnie ze swoimi klientami zdobywał nagrody i wyróżnienia w kluczowych konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation i Polish Esport Awards.

Kamil Kołak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończył studia o kierunku marketing i zarządzanie.
Publicis przejął obsługę mediową GlaxoSmithkline od Mediacomu i PHD pod koniec 2018 roku. Była to decyzja globalna koncernu, która dotyczyła również rynku polskiego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/glaxosmithkline-wydatki-reklamowe-w-internecie-daja-wiekszy-zwrot-niz-w-telewizji,7171100399998593a ##
Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc
Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: http://www.eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc/