Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe

Kamil Kołak, ostatnio związany z MediaCom Warszawa dołączył do zespołu Publicis Groupe. Jako account director rozpoczął pracę w teamie PlatformGSK, odpowiedzialnym za obsługę mediową koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe
Kamil Kołak

Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Ostatnio, przez ponad 5 lat pracował w MediaCom Warszawa. Przez ostatni rok pełnił tam funkcję business associate directora. Wcześniej zajmował stanowiska: business managera CEE, senior communication plannera, communication plannera. Wcześniej pracował m.in. w Grey Group jako business manager, w Mindshare Polska jako executive, w OMD Polska jako junior media planner.

Wśród obsługiwanych przez niego dotychczas klientów były firmy:: P&G, Danone, Mazda, Ford, Chanel, Media Expert, Ryanair oraz GSK. Tworzył i realizował strategie komunikacji na wszystkie rynki środkowej i wschodniej Europy. Wspólnie ze swoimi klientami zdobywał nagrody i wyróżnienia w kluczowych konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation i Polish Esport Awards.

Kamil Kołak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończył studia o kierunku marketing i zarządzanie.

Publicis przejął obsługę mediową GlaxoSmithkline od Mediacomu i PHD pod koniec 2018 roku. Była to decyzja globalna koncernu, która dotyczyła również rynku polskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/glaxosmithkline-wydatki-reklamowe-w-internecie-daja-wiekszy-zwrot-niz-w-telewizji,7171100399998593a ##

 

Komentarze (0)
EACTIVE
11 lat temu

Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc

EACTIVE
11 lat temu

Faktycznie, zmiany algorytmów na bezpieczniejsze mają uzasadnienie. Google zwróciło uwagę na sposoby wykorzystywania https, jednak obecnie nie zostały udowodnione większe korzyści płynące z zastosowania tego protokołu. Jednym z powodów jest to, że jest to jeden z wielu elementów, według których Google wartościuje stronę www. Pisaliśmy o tym na naszej stronie: http://www.eactive.pl/pozycjonowanie/news/czy-https-ma-magiczna-moc/

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Liga Mistrzów na Netfliksie? Rusza kluczowy przetarg

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"