Publicis Media przejmuje od MediaComu i PHD globalną obsługę mediową GSK, również w Polsce

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline (GSK) rozstrzygając przetarg na globalną obsługę mediową zdecydowała się na wybór Publicis Media. Dotychczas współpracowała w tym zakresie z MediaCom(GroupM) i PHD (Omnicom Media Group). Zmieni się też agencja firmy w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Szacuje się, że GSK wydaje rocznie na reklamę w mediach ok. 1,7 mld dolarów. Z Informacji, do których dotarł serwis Campaignlive wynika, że Publicis Media utworzy dedykowaną jednostkę do obsługi GSK.

W ofercie firmy na rynku polskim są takie marki produktów bez recepty, jak m.in. Cholinex, Excedrin, Fenistil, Orofar Max, Otrivin, Panadol, Rutinoscorbin, Theraflu, Voltaren, Zovirax.

Rozstrzygnięcie globalnego przetargu mediowego będzie mieć konsekwencje również dla rynku polskiego. Lokalnie firmę GSK obsługuje obecnie MediaCom Warszawa.

GSK jest poza ścisłą czołówką reklamodawców wśród firm farmaceutycznych w Polsce. W polskim oddziale koncernu w połowie br. nastąpiła zmiana na stanowiska dyrektora marketingu - funkcję tę objęła Marta Prechtlova, wcześniej związana z marketingiem firmy w Czechach i na Słowacji. Zastąpiła Katarzynę Jezierską.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"