Globalny przetarg mediowy GlaxoSmithKline dotyczy także polskiego rynku

Rozpoczęty właśnie przez centralę firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline globalny przetarg na obsługę mediową będzie miał wpływ także na Polskę. Lokalnie marketera obsługuje MediaCom Warszawa (GroupM).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Globalny przetarg mediowy GlaxoSmithKline dotyczy także polskiego rynku

W ofercie GSK na rynku polskim są takie marki produktów bez recepty, jak m.in. Cholinex, Excedrin, Fenistil, Orofar Max, Otrivin, Panadol, Rutinoscorbin, Theraflu, Voltaren, Zovirax.

Centrala firmy rozpoczęła właśnie - po trzech latach od poprzedniego - przetarg na globalną obsługę mediową. W Europie budżetu klienta broni MediaCom (GroupM), w USA – PHD (Omnicom Media Group). Roczny budżet mediowy GSK szacowany jest na 1,3 mld funtów.

Jak udało nam się ustalić w polskim oddziale firmy, rozstrzygnięcie globalnego przetargu mediowego będzie mieć konsekwencje również dla rynku polskiego. Lokalnie firmę GSK obsługuje obecnie MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"