Kanały Telewizji Polskiej: TVP Historia z największym wzrostem, wysoko TVP Rozrywka

W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym Telewizji Polskiej były TVP Seriale. Na drugim miejscu zadebiutowała TVP Rozrywka. Największy wzrost odnotowała TVP Historia, z kolei jedyny spadek zanotował TVP Sport.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział będącej liderem stacji TVP Seriale w czerwcu 2013 roku wyniósł 1,06 proc. i w porównaniu do czerwca 2012 roku wzrósł on o 65,2 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Kanał ten był liderem, mimo że nie jest dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej jak kolejne trzy stacje tematyczne TVP, a jedynie w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych.

Drugie miejsce zajęła uruchomiona w połowie kwietnia br. TVP Rozrywka, której udział wyniósł 0,68 proc. Na podium znalazła się jeszcze nadająca od 2005 roku TVP Kultura. Jej wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 116,3 proc. do ponad 0,50 proc.

Czwarta lokata należała do kanału TVP Historia, który pochwalić się mógł  największym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 230 proc., a jego udział wyniósł niecałe 0,50 proc.

Z miejsca drugiego na piąte spadł kodowany TVP Sport, który jako jedyny zanotował spadek udziału w rankingu (0,30 proc.; - 41,3 proc.). W czerwcu 2012 roku kanał ten jednak pokazywał mecze Euro 2012.

W grupie 16-49 liderem także był kanał TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,32 proc. Stacja ta zanotowała wzrost o 98,5 proc.  Udział zajmującej drugie miejsce TVP Rozrywki wyniósł 0,76 proc. Natomiast trzecie miejsce należało do TVP Kultura (0,40 proc.; wzrost o 114,5 proc.).

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska