SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na dostawcę nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby działań informacyjnych dotyczących programów rządowych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Morawiecki Mateusz Morawiecki

Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.

Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do konca br., a budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł netto (bez VAT).

O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 czerwca br.

Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media

KPRM prowadziła podobny przetarg na początku roku. Wówczas wybrała do współpracy firmę Cityboard Media, z która umowa obowiązuje do połowy grudnia br. Budżet w tym postępowaniu wynosił podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.
 
Cityboard Media zajmuje się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Pytanie na ile to to będzie kampania informacyjna rządowych programów, a na ile regularna kampania wyborcza.
0 0
odpowiedź
User
Gosia
Ja bym wybrała Clear Channel. Szef tego przybytku w Polsce na pewno nie zawiedzie i da z siebie wszystko, jak zawsze i jak wszędzie do tej pory!
0 0
odpowiedź