Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski nowym teamem kreatywnym w MullenLowe Warsaw

Do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw dołączyli Karolina Pietrzyk jako senior digital art director i Marcin Nowosielski jako senior copywriter.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski nowym teamem kreatywnym w MullenLowe Warsaw
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski

Karolina Pietrzyk w reklamie pracuje od 12 lat - dotąd m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas Worldwide, Change Integrated. Pracowała także dla m.in. dla Visa, Axa, Brown-Forman (Jack Daniels, Finlandia), Banku Millenium, Jacobs, Carrefour czy przy globalnych projektach Coty (Bourjois, Maxfactor) oraz Procter&Gamble.

Ponadto jako head of creative w Sygnis New Technologies poznawała możliwości druku 3D oraz wprowadzała ofertę automatyzacji fotografii e-commerce. Obroniła także doktorat na wydziale grafiki na warszawskiej ASP.

Marcin Nowosielski pracuje w branży od 23 lat - wcześniej m.in. w agencjach Havas, Brain, Publicis. Jest autorem pomysłu platformy komunikacji „Bohater domu” dla Leroy Merlin, hasła “Sprawdź, czy nie szukasz” dla Pracuj.pl oraz kampanii ING, Heyah, Totalizatora Sportowego, Hoop Coli czy Reckitt-Benckiser.

MullenLowe Warsaw pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard) i Maybelline New York (L’Oreal Polska).

Jako team kreatywny Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski pracują wspólnie po raz pierwszy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję