SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca rowery Romet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kilometry wrażeń”, przygotowały firmy S4 i Starcom.

W kampanii Rometu prezentowane są rowery tej marki z serii City, MTB, Trekking i Junior.

Reklamy informują, że w sklepach Romet Partner dostępne są także skutery i motocykle. Hasło główne akcji brzmi „Kilometry wrażeń”.

Kampania jest prowadzona od 10 kwietnia w telewizji (stacje główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internecie (Onet.pl, serwisy sportowe i kobiece Grupy Gazeta.pl).

Kreację reklam i strategię działań przygotowała agencja S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adalbert
Wow, co za hasło! Brawa dla copy, co nie ma w sobie za grosz talentu.
odpowiedź