WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Open Compute Project - nowa inicjatywa Facebooka (wideo)

Gorący temat

Discovery za 19 mln zł kupi od Agory pozostałe udziały nadawcy Metro

4

Kobiece społeczności na „polskim” Facebooku (infografika)

2011-04-11 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Przedstawiamy infografikę pokazującą najpopularniejsze wśród polskich użytkowniczek Facebooka fanpage’e firm i marek z kategorii kosmetyki i uroda. Badanie przeprowadzono w grudniu ub.r.

Kobiece społeczności na „polskim” Facebooku (infografika)

Z badania przeprowadzonego przez Interactive Research Center, a zanalizowanego przez agencję GoldenSubmarine, wynika, że wśród polskich użytkowników Facebooka lubiących 31 najpopularniejszych fanpage’y firm i marek z kategorii kosmetyki i uroda, 80 proc. to kobiety. Właśnie kosmetyków dotyczyła zdecydowana większość – ponad 80 proc. – ich dyskusji, które największą intensywności w wymiarze dobowym miały od 10:00 do 16:00, a w wymiarze tygodniowym – we wtorki.


 

Autor: tw

Wiecej informacji: kobiece społeczności, Facebook

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia