Kolporter z nowymi salonikami. Hitem magazyny kolorowe

W I półroczy 2017 roku Kolporter uruchomił 28 nowych punktów sprzedaży. Najlepiej tym okresie sprzedawały się: magazyny kolorowe, papierosy i doładowania do telefonów.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

W połowie 2017 roku Kolporter otworzył 28 nowych saloników, w tym dwa ze strefą Top Drink (oferujące alkohol). Oprócz strefy z alkoholem w wybranych punktach uruchamiane są też specjalne strefy, oferujące ciepłe przekąski i napoje (Top Presso).  - Utrzymujemy dobrą dynamikę, zarówno jeśli chodzi o otwarcia nowych punktów, jak i rozwój oferty. Przede wszystkim jednak staramy się być jeszcze bliżej klienta i możliwie jak najszybciej reagować na jego oczekiwania. To przynosi efekty - widzimy m.in. wzrost ilości kupujących. Nasze saloniki się zmieniają, dziś około 20 proc. naszej oferty to nowe produkty i usługi - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Nowościami w salonikach Kolportera są m.in. nowe karty podarunkowe, zdrowe przekąski (bezcukrowe i bezglutenowe), a także doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier - Steam i Origin.

Sieć została również objęta ofertą biletów podróżnych blisko 170 przewoźników autobusowych, busowych i kolejowych. Kolporter poszerzył także ofertę biletów na imprezy sportowe (podpisał umowę z Wisłą Płock i Śląskiem Wrocław).

Wciąż jednak motorem napędowym sprzedaży detalicznej pozostają dobrze znane produkty: - W ciągu ostatnich 6 miesięcy najczęściej kupowano prasę (zwłaszcza kolorową), papierosy i doładowania telefonów.  Wyraźnie rosnącym zainteresowaniem cieszyły się produkty gamingowe – doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier, czy karty prepaidowe konkretnych gier oraz serwisów Google Play i Facebook.  Bardzo popularne były karty przedpłacone Paysafecard, wykorzystywane w płatnościach internetowych - podsumowuje Dariusz Materek.

W zakresie usług ze zdecydowanie największym zainteresowaniem klientów pomiędzy styczniem a czerwcem br. spotykała się możliwość opłacania rachunków - w tym okresie saloniki Kolportera przyjęły w sumie ponad 1,2 miliona tego typu opłat.

Kolporter ma 17 oddziałów terenowych, zlokalizowanych w największych miastach wojewódzkich i powiatowych, które obsługują blisko 57 proc. rynku dystrybucji prasy w Polsce. Posiada też blisko 800 saloników prasowych i ponad 190 salonów prasowych Top-Press.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online