Ponad 2 i pół godzinną transmisję śledziło średnio 1,24 mln widzów w grupie wiekowej 4+, co przełożyło się na 11,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Przynajmniej przez 10 sekund audycję śledziło 5,06 mln osób.
TVP1 w czasie emisji „Imienin Pana Janka” była liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co przełożyło się na 7,70 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 6,90 proc.) oraz TVP2 (również filmy; 5,40 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pol-wieku-kabaretu-pod-egida-jana-pietrzaka-w-tvp1 ##
Zdecydowanie gorsze wyniki oglądalności muzyczne widowisko miało w grupie komercyjnej 16-49. W tym ujęciu śledziło je średnio 143 tys. osób, co przełożyło się na zaledwie 3,46 proc. udziału w rynku.
Podczas sobotniego koncertu wystąpili m.in.: Marlena Drozdowska, Natalia Sikora, Marcin Wolski, Stanisław Klawe, Ryszard Makowski oraz zespoły Zayazd oraz Świt. Solenizant i gospodarz wieczoru, Jan Pietrzak wystąpił w roli reżysera.












