Kręte drogi internetowych zakupów

Konsumenci rozpoczynający proces zakupowy na pececie najczęściej nie widzą powodu, aby go zakończyć na innym urządzeniu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Analiza przeprowadzona przez specjalizującą się w usługach marketingu online firmę Monetate wykazała, że w I kwartale 2016 r. 99 proc. transakcji, w przypadku których wyszukiwanie produktu rozpoczęło się z poziomu komputera desktopowego, zakończyło się zakupem dokonanym na tym samym urządzeniu.

Z drugiej strony mamy transakcje, gdzie wyszukiwanie produktu rozpoczęło się na smartfonie. Mniej niż 2/3 z nich (64 proc.) zakończyło się również na smartfonie, a w pozostałych przypadkach kupujący przerzucali się na tradycyjny komputer lub tablet.

Z kolei w przypadku tabletów, na tym samym urządzeniu swój początek i koniec miało 84 proc. transakcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"