Kręte drogi internetowych zakupów

Konsumenci rozpoczynający proces zakupowy na pececie najczęściej nie widzą powodu, aby go zakończyć na innym urządzeniu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Analiza przeprowadzona przez specjalizującą się w usługach marketingu online firmę Monetate wykazała, że w I kwartale 2016 r. 99 proc. transakcji, w przypadku których wyszukiwanie produktu rozpoczęło się z poziomu komputera desktopowego, zakończyło się zakupem dokonanym na tym samym urządzeniu.

Z drugiej strony mamy transakcje, gdzie wyszukiwanie produktu rozpoczęło się na smartfonie. Mniej niż 2/3 z nich (64 proc.) zakończyło się również na smartfonie, a w pozostałych przypadkach kupujący przerzucali się na tradycyjny komputer lub tablet.

Z kolei w przypadku tabletów, na tym samym urządzeniu swój początek i koniec miało 84 proc. transakcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej